joi, 12 septembrie 2013

pastrav la gratar




















Acum doua saptamani am fost cu veveritzele la Campulung/Bughea de Sus, mai precis la "ranch" cum ii spun eu proprietatii socrilor mei. Este o zona superba aflata la poalele muntilor Iezer. Pentru ca fetele adora sa manance peste, am hotarat sa tragem o fuga pana la una din pastravariile aflate in imediata apropiere. Am ales Pastravaria Bratioara, o locatie undeva departe de forfota oraselor, in sufletul muntilor. Pastravaria Bratioara este un adevarat "colt de rai", unde cerul saruta pamantul, susurul izvoarelor este asemeni unei melodii incantatoare pentru urechi iar linistea te inconjoara precum un balsam pentru suflet, cum spun proprietarii pastravariei.
Am ales o reteta rapida si foarte gustoasa, pastrav la gratar... cu lamaie, rozmarin si ulei de masline.



















pastrav la gratar

3-4 pesti
ulei de masline
l-2 lamai
rozmarin (eu am folosit uscat, dar verde/proaspat este mult mai parfumat)
sare

Am curatat de solzi si intestine pestii si i-am spalat. I-am uns cu ulei de masline pe toate partile, interior/exterior. Am presarat sare si rozmarin. Fiecare bucata am stropit-o din abundenta cu zeama de lamaie, apoi am invelit-o in folie de aluminiu. Am asezat pestii pe gratarul incins si ii lasam sa se faca bine la foc mediu, aproximativ 15-20 minute pe fiecare parte. Se pot servi alaturi de cartofi natur sau o garnitura de legume. Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu