miercuri, 17 aprilie 2013

ciuperci cu verdeata





















Ciupercile la tigaie sunt un lucru foarte gustos, sunt satioase si nimerite pentru zilele de post prin care trecem. Nu am respectat intocmai reteta si am mai adaugat ceva verdeturi, pentru a realiza o reteta mai de sezon...si zic ca a iesit buna, din moment ce farfuriile veveritzelor s-au golit aproape instantaneu.

ciuperci cu verdeata (mancaruri si dulciuri de post, Garoafa Coman)

1 kg ciuperci
2 legaturi ceapa verde
2 legaturi usturoi verde
1 legatura marar
1 dovlecel (acesta e de la mine putere)
ulei
sare, piper

Am inceput prin a curata si spala ciupercile. Apoi le-am taiat felii si le-am pus la fiert. Dupa ce fierb, le punem la scurs. Intr-o oala se caleste ceapa, usturoiul si dovlecelul taiat cubulete [eu am folosit doar coaja...practic am curatat mai grosier dovlecelul de coaja (coaja + o parte din miez) si apoi am taiat cubulete aceste bucati].





































Adaugam ciupercile si 2 linguri de apa si se mai tin la foc mic inca aproximativ 5 minute, amestecand ca sa nu se lipeasca. La final se pune sare, piper si mararul taiat marunt. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu