vineri, 26 aprilie 2013

mancare de stevie cu ardei




















O mancare usoara, rapida si deosebit de gustoasa este mancarea de stevie. Am fost in piata si am targuit cate ceva, printre care si cateva legaturi de stevie. Mai e putin si ii trece vremea, asa ca pe ultima suta de metri sa ne mai delectam cu ceva proaspat si sanatos, practic cu ceva de sezon. Hai sa va arat cum am facut aceasta mancare.

mancare de stevie cu ardei (4 portii)

3-4 legaturi de stevie
2 ardei rosii 
1 ceapa mare + cateva fire de ceapa verde
3-4 catei de usturoi
2-3 linguri de bulion sau pasta de tomate
ulei
sare, piper

Mai intai curatam (am eliminat nervura principala, care este destul de tare) si spalam stevia, apoi o oparim in apa clocotita cu sare timp de 2-3 minute. Apoi o tocam marunt (cu o "barda" de lemn) si o lasam sa se odihneasca. Separat am curatat si tocat marunt ceapa si de asemenea am taiat ardeii in cubulete marunte. Am incins uleiul si am rasturnat in cratita ceapa si ardeii. Ii lasam sa se caleasca pana devine ceapa sticloasa. Adaugam stevia maruntita si mai turnam putina apa in care a fiert stevia, aproximativ 5-6 linguri, astfel incat sa se inabuse pe deplin. La final punem usturoiul taiat marunt si bulionul. Asezonam dupa gust cu sare si piper. Mai lasam cca 3 minute pe foc ca sa se intrepatrunda toate aromele. Se poate servi cu leustean proaspat tocat presarat pe deasupra. Pofta buna!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu